Op deze pagina vind je antwoorden op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen of is je vraag niet voldoende beantwoord? Dan kun je onderaan de pagina je vraag naar ons toe sturen. Wij streven ernaar je vraag binnen 1 werkdag te beantwoorden.

Wat zijn jullie openingstijden

Onze klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 18.00 en op zaterdag van 12.00 tot 16.00. Vanaf deze sluitingstijd zijn wij telefonisch niet bereikbaar. Wij werken echter elke werkdag tot 21.00, waardoor we wel op Social Media en e-mail reageren.

Werken jullie in heel Nederland

Ja, ons hoofdkantoor zit gevestigd in Den Haag maar als internetonderneming werken wij door heel Nederland.

Wat is het verschil tussen een traditionele- en internetmakelaar

Een traditionele makelaar is hetzelfde als een internetmakelaar. Beide makelaars hebben dezelfde opleiding gevolgd en zetten zich in om je huis tegen de beste voorwaarden te verkopen. Het verschil is je bij de internetmakelaar je woning “samen” verkoopt. Jij maakt de foto’s, doet de bezichtigingen en schrijft te verkooptekst, de internetmakelaar doet de rest. Hierdoor bespaar je al gauw duizenden euro’s aan courtages (makelaarskosten).

Kan ik in termijnen betalen

Nee, doordat wij vaste lage kosten hanteren bieden wij geen mogelijkheid om in termijnen te betalen.

Waarom zijn jullie zo voordelig

Wij vinden de torenhoge makelaarskosten oneerlijk en zetten ons in voor eerlijke tarieven. De makelaarskosten van duizenden euro’s behoren tot het verleden (toen er nog geen internet was) waarbij de makelaar extra handelingen moest doen om je woning te promoten en te verkopen. Met de huidige internetplatformen zoals Funda, Jaap en Huislijn vergt dat veel minder werk terwijl er een groter publiek wordt bereikt. Helaas zijn de tarieven daar niet op aangepast.

Daarnaast maken wij geen dure televisie reclames, zitten wij niet in een duur pand en hanteren wij geen hoge marges. Hierdoor besparen wij (en daarmee jij) een hoop geld.

Wij staan voor een eerlijke prijs, voor iedereen.

Zitten jullie vast aan een brancheorganisatie

Nee, wij hebben bewust gekozen om te opereren als onafhankelijke makelaar. Als lid van een brancheorganisatie betaal je duizenden euro’s aan lidmaatschap per jaar en zit je vaak vast aan hun voorwaarden. Het grootste voordeel is dat men ziet dat een lid voldoet aan de vakkundigheid (opleiding).

Onze makelaars zijn ervaren en opgeleid zoals elke andere makelaar, indien gewenst laten we de diploma’s zien. De duizenden euro’s aan contributies besparen we ons liever, zodat we deze ook niet hoeven door te berekenen aan de consument. Daarnaast willen wij ons niet binden aan een organisatie dat zich inzet voor de belangen van makelaars. Wij zetten ons namelijk in voor de belangen van de consument, een helder en laag tarief voor makelaarsdiensten.

Wij investeren continu in onze dienstverlening. Zo worden onze collega’s jaarlijks (verplicht) bijgeschoold en bieden wij hen cursus mogelijkheden aan om zich verder te ontwikkelen.

Welke taken moet ik zelf uitvoeren

Je voert zelf de bezichtigingen uit en schrijft de verkooptekst voor de woningadvertentie. Ons team voorziet je van handige tips & tricks en helpt je bij het uitvoeren van deze taken. De foto’s kun je zelf maken, maar kun je voor € 120,- ook laten maken door onze woningfotograaf.

Staat je vraag er niet tussen?

Je naam

Je emailadres

Je bericht

Top