Vastgoedbeheer in Amsterdam

Wilt u uw woning(en) in Amsterdam verhuren maar het beheer uitbesteden? Blanche Marie Vastgoedbeheer verzorgt het volledige verhuur en vastgoedbeheer in Amsterdam voor u. Ons doel is u volledig te ontzorgen door alle werkzaamheden uit handen te nemen en aanspreekpunt te zijn voor uw huurder(s). U ontvangt maandelijks de geïncasseerde huurgelden + een rapportage, onze specialisten doen de rest.

Amsterdam beschikt over verschillende ziekenhuizen (AMC, VU, OLVG, Slotervaart e.a.), internationaal bekende universiteiten zoals de Vrije Universiteit en Universiteit van Amsterdam, grote bedrijven zoals Heineken en Ahold en een internationale havengebied in Ijmuiden. De vele expats, studenten en werknemers zorgen al jaren voor een toenemende vraag naar huurwoningen en kamers. Hierdoor kan het voor u als investeerder, belegger of woningeigenaar interessant zijn uw woning(en) te verhuren.

De specialisten van Blanche Marie Vastgoedbeheer beschikken over een uitstekende kennis van de verhuurmarkt in Amsterdam. Ons team bestaat uit juristen, incasso specialisten, aannemers, ICT’ers, makelaars en administrateurs. Samen zorgen zij voor alle werkzaamheden voor een zorgeloos verhuur en beheer van uw woning(en).

Wilt u meer informatie over vastgoedbeheer in Amsterdam? Vul het formulier op deze pagina in of neem contact met ons op (klik hier voor onze contactgegevens). Één van onze adviseurs neemt binnen 1 werkdag contact met u op.

Vastgoedbeheer in Amsterdam

Financieel vastgoedbeheer in Amsterdam

Wij versturen de periodieke facturen naar de huurder(s) met de mogelijkheid deze eenvoudig via iDeal, een overboeking of contant te betalen. Na het versturen bewaken wij de vervaldata van de facturen en nemen wij zowel schriftelijk (herinnering / aanmaning) en telefonisch contact op met de klant. Indien er geen gehoor wordt gegeven wordt er een huisbezoek gepland om het bedrag te incasseren en de situatie met de klant te bespreken. Indien wij geen betaling ontvangen starten wij het minnelijke en daaropvolgende gerechtelijke procedure. Hiervoor werken wij samen met onze vaste partner, Gerechtsdeurwaarderskantoor Boiten Luhrs.

Wij storten maandelijks de geïncasseerde gelden op uw rekeningnummer.

U ontvang maandelijks een afrekening van ons met daarop de ontvangen bedragen en uitgaven (bijvoorbeeld onze kosten). Overige kosten worden alleen met uw toestemming betaald, welke u tevens op deze afrekening terugvind. Het geïncasseerde bedrag storten wij elke maand op uw rekening.

Huurovereenkomsten worden (indien deze nog niet aanwezig zijn) door onze juristen opgesteld. Naast de huurovereenkomsten kunnen wij ook overige overeenkomsten beheren, bijvoorbeeld contracten voor de vaste lasten (energie, gas en water) en contracten met aanbieders van verzekeringen en televisie-, internet- of telefonieverbindingen. Wij zorgen jaarlijks voor het aanbieden van de gevraagde informatie (zoals de standen van de elektriciteit en water).

De Rijksoverheid stelt jaarlijks de maximale huurprijsverhoging vast. Wij zorgen ervoor dat (indien u dat wenst) wij deze waar mogelijk doorberekenen aan de huurder(s) van uw woning.

De huurprijs bestaat vaak uit een kale huur en een vergoeding voor de overige kosten, ook wel de servicekosten genoemd. De servicekosten zijn een voorschot en dienen aan het einde van het jaar te worden verrekend. Wij zorgen voor de administratieve van deze kosten en verrekenen deze aan het eind van het jaar met het verbruik. Daarnaast kunnen wij, indien gewenst ook de Gemeentelijke verbruiksbelastingen doorberekenen aan de huurder(s).

Indien u kiest voor Blanche Marie voor uw vastgoedbeheer in Amsterdam, dan zorgen wij voor een complete beheeroplossing.

Technisch vastgoedbeheer in Amsterdam

Indien u kiest voor om het vastgoedbeheer in Amsterdam door ons te laten uitvoeren, ontvangen uw huurder(s) een 24-uurs alarmnummer waarop zij calamiteiten kunnen melden. Hierbij kunt u denken aan inbraak, lekkages of andere dringende zaken.

Wij zorgen voor de voor-inspectie en na-inspectie bij aanvang en oplevering van de huurwoning. Hierbij worden alle zaken bekeken, gedocumenteerd en doorgenomen met de huurder(s). Tevens verzorgen wij periodieke inspecties om met de huurder(s) in contact te blijven. Een belangrijk doel van deze tussentijdse inspecties is het verhinderen van illegale activiteiten zoals een hennepkwekerij.

Indien gewenst handelen wij tevens bezoeken van de Gemeente, overheidsdiensten of monteurs van nutsvoorzieningen af.

Wij zijn ten alle tijden het aanspreekpunt van uw huurder(s). Hierdoor verhuurt u uw woning geheel zorgeloos en zorgen wij voor een correcte afhandeling van klachten en/of storingen. Ons doel is de situatie zo snel mogelijk neutraliseren zonder dat dit een negatief effect heeft op de samenwerking en/of huurovereenkomst. Sterker nog, door ons bemiddeling en afhandeling waarderen zowel de huurder(s) als de verhuurder(s) onze dienstverlening.

Voor storingen beschikken wij over ons eigen team van specialisten, waaronder aannemers, sleutelmakers, ICT’ers en juristen.

Wij houden de technische staat van uw woning(en) bij en communiceren met de Vereniging van Eigenaren. Onderhoudswerkzaamheden worden in overleg met u gepland en/of uitgevoerd. Indien dit gespecialiseerde werkzaamheden bevatten welke wij niet kunnen uitvoeren, vragen wij offertes op bij betrouwbare partijen en bekijken voor u de meest gunstige oplossing. Wij werken namelijk volledig in uw belang.

Bij werkzaamheden nemen wij de rol aan van uitvoerder en zorgen voor een correcte en tijdige uitvoering van de werkzaamheden. Wij communiceren zowel met de opdrachtnemer als met u en de huurder(s) en gaan op lokatie om de situatie te beoordelen.

Een hennepkwekerij in een huurwoning is de grootste nachtmerrie van de eigenaar. Naast de enorme schade / ravage begint er een lange procedure bij de Gemeente en het Openbaar Ministerie waarbij u diverse keren wordt ondervraagd. Wordt de conclusie getrokken dat u medeplichtig bent (al dan niet door nalatigheid) dan volgen en sancties in de vorm van boetes of het intrekken van vergunningen.

Wij doen er alles aan om onze u te beschermen. Alvorens de woning te verhuren wordt er een uitgebreide onderzoek gedaan naar de huurder(s). Naast de kredietwaardigheid vragen wij bij diverse instanties de huurgeschiedenis op om te kijken of zich in het verleden negatieve zaken hebben voorgedaan.

Daarnaast zorgen wij door middel van periodieke inspecties dan het plaatsen van hennepkwekerijen onmogelijk wordt gemaakt. Bij verdachte situaties maken wij melding bij  u en de betrokken instanties.

Kortom,  kiest u voor Blanche Marie voor uw vastgoedbeheer in Amsterdam? Dan zorgen wij ervoor dat u zorgeloos uw woning(en) verhuurd.

Ik wil meer informatie

Je naam

Je emailadres

Je bericht

Wij verzorgen vastgoedbeheer ook in

Vastgoedbeheer in Den Haag

Vastgoedbeheer in Den Haag
Woningeheer Den Haag, Rijswijk, Voorburg en Wateringen.

Vastgoedbeheer in Rotterdam

Vastgoedbeheer in Rotterdam
Woningbeheer in Rotterdam, Capelle a/d Ijssel, Spijkenisse en Vlaardingen.

Top